Tuesday, 7 February 2012

Makan petang dengan 3 D

Assalamualaikum.......

Dah lama aku tak buat entry... sibuk skit dengan keja, cuti dan juga jaga budak2 3 beradik tu. Hari ni rasa free skit tu yang buat entry simple2 ja.... As usual, tiap kali aku cuti aku akan bawa budak2 tu makan kat luar since aku sangat la terer masak.... masak ayaq n masak megi. Hahaha... Dan selalunya kedai yang kami nak pi makan akan ditentukan oleh Danish. Kalau tak, dia tak mau makan... memang banyak akai budak ni. Kemarin dia kata nak makan roti teloq kat kedai mamak.... so kena ikut la selera dia.....

Depa 3 beradik makan roti teloq... dan menu aku pulak makan mee goreng mamak... ermmmm... sedap jugak mee goreng kedai ni. Boleh tahan la....

Danisha with Teh O Suam. Anak2 aku semua aku ajar
 minum minuman suam/panas.... sesekali ja bagi air ais.

Danish pulak kali ni nak minum milo suam...

Comey dak? Danisha ni memang turun aku yang
boleh buat mata juling.... hehehehe.. rambut baru trim tu

Adik baru lepas potong rambut pendek. Nampak
muka nakal mcm geng shaolin soccer

Danish tayang gigi dia yang dah tak dak tu....

Tu lah rutin harian aku kalau aku cuti... bawa anak2 kluar ronda2 kot taman, pastu lepak kedai makan... layan depa makan dan ikut ja selera depa nak makan apa. Janji depa makan especially si Danisha tu..... payah sungguh nak makan. Makan sekeping roti pun kadang dekat 5 minit baru habih..... tu pun macam dok kunyah batu.... punya lama....

Jom layan sat video 3 beradik ni....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...